Heeft u een klacht?
Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Onze klachtenregeling geeft iedereen de mogelijkheid om onvrede te uiten. Wij doen vervolgens ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. Service, betrouwbaarheid, kwaliteit en tevredenheid staan immers hoog in het vaandel bij Bigbear Consultancy.

Hoe kunt u reageren?
Als u een klacht heeft reageer dan zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken. U kunt uw klacht via email aan ons doorgeven: info@bigbear-consultancy.nl

Wat gebeurt er daarna?
Als het kan, krijgt u direct antwoord. Soms is er meer tijd nodig. Wanneer u een klacht indient, dan krijgt u uiterlijk binnen 14 dagen een bericht met:

het antwoord óf een ontvangstbevestiging met een dossiernummer, wie het behandelt, wanneer u antwoord krijgt en wat het telefoonnummer is voor vragen.